سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

دوست دارم همیشه در خاطرم باشد که والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا/ من عمل بما علم ، ورثه الله علم ما لم یعلم/ من عمل بما علم، کفی ما لم یعلم/ کونوا دعاء الی الله بغیر السنتکم/ و همیشه فراموشم نگردد که دنیا خود همه وقت بی آب(سراب) است اما از او بی آب تر کسی است که بدین بی آبی راضی گردد.
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات
مطالب اخیر وبگاه

 

تصاویر منتشره از قربانیان تجاوز هوایی عربستان به یمن ، یادآور تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی به مردم مسلمان غزه ولبنان است و بیش از پیش همراهی و همداستانی آل سعود را با رژیم غاصب سرزمینهای اسلامی آشکار می سازد. گر چه نیازی به تحلیل های پیچیده نیست وصراحتا آمریکا واسرائیل از حمله عربستان به یمن حمایت نمودند.

عربستان در اتحاد با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در جنگ با مردم یمن اشتباهی بزرگ واستراتژیک را مرتکب شد که مسلما در آینده ، قضاوت همه مسلمانان و خصوصا مردم خود عربستان نیزعلیه آل سعود خواهد بودو آنان را در جبهه دشمنان اسلام قرار خواهند داد.

البته نکته دیگری که بیشتر بایستی به آن حساسیت نشان داد هدف اصلی حاکمان عربستان از شروع تجاوز به یمن است. در واقع در بررسی تحولات چند سال اخیر منطقه خاور میانه این مهم آشکار می گردد که یکی از بازیگران اصلی اما خارجی منطقه یعنی آمریکا بدلیل مشکلات داخلی خود به سرعت در حال واگذاری نقش خود به به سایر بازیگران قدرت در منطقه است. این خلا قدرت موجب شده است که جنگ هژمونی وتسلط بر منطقه توسط عربستان آغاز گردد. ودر این مسیر از تمسک به هر جنایتی ابائی نداشته باشد تا آنجا که داعش را به سرزمین های اسلامی هدیه نمود و به سلاخی مسلمانان پرداخت و همکنون نیز خود مستقیما کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن را آغاز کرده است.

عربستان نهایتا مجبور شد آشکارا در صف رژیم اسرائیل قرار گیرد و دستان خود را که مدعی خادم الحرمین بودن دارد به خون مسلمانان یمن آغشته سازد.اما مسلما میوه چنین طرحریزی شیطانی مسموم است و آغاز افول حاکمان آل سعود.

 




نویسنده محمد امین در چهارشنبه 94/1/19 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم