درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

بسم رب الزهرا
 
سلام عليکم بزرگوار
وقت بخير و خدا قوت

عيدتان مبارک
انشاالله عيدي خود را از دستان مبارک مهدي فاطمه عج هديه بگيريد و برکت لحظه هاي عمرتان پر بار تر و پربار تر شود.
 
قلمتون پايدار
شهادت نصيبتان
التماس دعا
يا زهرا


سلام دوست خوبم و ممنون بخاطر نظر شما ! بيشتر خوشحال مي شدم اگر در مورد مطالب همين وبلاگ هم اظهار نظر مي کرديد ! ... و اما ... هر چقدر که نظارت بيشتر باشد احتمال اشتباه و يا خداي ناکرده سوءاستفاده کمتر مي شود !!! احتمالا به يادتان هست که آقاي جنتي يکي از بزرگترين مجتهدهاي منصوب شده از طرف رهبر انقلاب با عنوان دبير شوراي نگهبان قانون اساسي قبل از انتخابات سال 88 بصورت علني در نماز جمعه از آقاي احمدي نژاد حمايت کردند !!! آيا اين بي طرفي اين شورا را نشان مي داد ؟ آيا اين تخلف بزرگي نبود که در آن زمان روي داد ؟!! چه برسد به تخلفاتي که خود دولت در آن زمان مسبب بود !!!
سلام و عرض ادب
ممنون از حضور هميشگي تون
خيلي مثال جالبي زديد . واقعأ همين جورن !
راستي با اجازتون در همين مورد به روز كردم و صحبت آيت الله مصباح رو كه روي وبلاگ فرستاده بوديد ، در پي نوشت ها گذاشتم .
خيلي التماس دعا


سلام بر شما دوست عزيز

و با تشکر از مطلب جالبي که نوشتيد اما دو نکته را خدمت شما يادآوري مي کنم

1 - خود آقاي هاشمي هيچگاه سخني درباره زير سوال بردن انتخابات 88 بيان نکردند و حتي در آخرين نماز جمعه اي هم که خطبه خواندند همه را به قانون مداري دعوت کردند و حتي آنجا هم با اينکه طرفداران آقاي موسوي و کروبي نماز جمعه را محاصره کرده بودند و به قدري شعار مي دادند که از ميکروفن نماز جمعه هم پخش مي شد اما باز شائبه اي در انتخابات بيان نکردند ! و اگر حرفي به ايشان منتسب مي کنند فقط بخاطر نزديکان ايشان است و نه خود ايشان !!!

2 - انتخابات 88 فقط توسط وزارت کشور برگزار شد و شوراي نگهبان ناظر آن بود !!! در حاليکه براي انتخابات 92 کميته اي ويژه تشکيل شد و علاوه بر نظارت شوراي نگهبان ، اين کميته هم از ابتداي ثبت نام تا پايان نتيجه آرا نظارت دارد !

پاسخ

سلام ممنون از اظهار نظر شمااما به نظر شما حجت‌الاسلام محسني اژه‌اي، حجت‌الاسلام مصلحي، محمد اسماعيل کوثري، مرتضي بختياري، محسن اسماعيلي، و محمد نجار که از اعضاي اين هيئت انتخابات هستند خيلي بي طرف تر از شوراي نگهبان با 6 مجتهد منخب رهبري هستند.