سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

دوست دارم همیشه در خاطرم باشد که والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا/ من عمل بما علم ، ورثه الله علم ما لم یعلم/ من عمل بما علم، کفی ما لم یعلم/ کونوا دعاء الی الله بغیر السنتکم/ و همیشه فراموشم نگردد که دنیا خود همه وقت بی آب(سراب) است اما از او بی آب تر کسی است که بدین بی آبی راضی گردد.
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات
مطالب اخیر وبگاه

 

 

  • بسم الله الرحمن الرحیم

     

  • سلام  حلول ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا و شروع بهشت زندگی مبارک
     
    خدا خیلی خیلی به من توجه داره و چقدر مهربانه که امسال شیرینی روزه رو برام هزار برابر کرده واقعا دنیا در ماه رمضان و روزه های قبل از ان دنیا نبود بهشت بود با این همه بدی من خدایا  ممنونم از این همه لطفت شاید همه به برکت توجه ما به ولایت است که اینچنین خدا به روزه داران عاشق ولایت توجه داره خدایا دعای اللهم اذقنی حلاوت عبادتک را تا آخر عمرم لقلقه زبانم گردان ومرا لحظه ای از ولایت دور نکن.
  • خامنه ای “ماه خدا”ست؛ رویت می شود

    ماهی یکی دو شب، ماه غیبت می کند از چشم ما

    و برای رویتش باید نگاه را از گناه پاک کنیم
     و چشم به آسمان خدا بدوزیم. خدا می خواهد به ما بگوید؛
    قدر ماه را در فراق خورشید بدانید که من می توانستم
    ماه را هم از چشم شما بگیرم و من چقدر خوشحالم
    که تا چند ساعت دیگر چشمم به جمال “ماه خدا” روشن می شود. “خامنه ای” ماه خداست و خدا دلش نمی آید در فراق خورشید، غیبت ماه را برای ستاره ها طولانی کند. این چند ساعتی که ما ماه را نمی بینیم، خدا ماه را می بیند. آری؛ خامنه ای ماه خداست و بی ولایت، روزه قبول نیست و نماز با زبان روزه به امامت حضرت ماه در بیت رهبری، بوسیدن روی ماه خداست که خامنه ای ماه خداست؛ رویت می شود. تا اذان ظهور به افق بقیه الله فقط باید به ماه قامت بست. موذن اذان بگو. ماه در آمده است. بخوان خامنه ای نماز ظهر را. تا غروب شب چیزی نمانده. این همه لشکر، ستاره های تو هستند ای ماه خدا. محراب تو تجلی نور است و آینه باید به تو بنگرد تا خود را ببیند. آینه زنگار دارد و تو زلالی. بلال نیست که برایت اذان بگوید اما عمار هست که برایت بمیرد. میثم تمار خرما فروش است، نه یوسف فروش. زبانش را لال کنند، با دلش می گوید؛ علی. ای حضرت ماه! گلوی ما را شاید ببرند اما فریادمان را هرگز. چشممان را شاید کور کنند ولی نگاه مان را نمی توانند. می دانی ای “آقا”ی ما، ای بابای ما! ما دلمان تنگ شده برای نماز به امامت ماه. قامت ببند؛ ما هوس نور کرده ایم؛ الله اکبر، خامنه ای رهبر. مرگ بر ضد ولایت فقیه.
    منبع و بلاگ  قطعه 26
  •  




    نویسنده محمد امین در پنج شنبه 89/5/21 | نظر

    طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

    Web Template By : Samentheme.ir

    آرشیو مطالب
    پیوندهای وبگاه
    برچسب‌ها
    طراح قالب
    ثامن تم