سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

دوست دارم همیشه در خاطرم باشد که والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا/ من عمل بما علم ، ورثه الله علم ما لم یعلم/ من عمل بما علم، کفی ما لم یعلم/ کونوا دعاء الی الله بغیر السنتکم/ و همیشه فراموشم نگردد که دنیا خود همه وقت بی آب(سراب) است اما از او بی آب تر کسی است که بدین بی آبی راضی گردد.
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات
مطالب اخیر وبگاه

بسم الله الرحمن الرحیم

آقای رییس جمهورحجاب معروف است نه منکر

سلام

بعد از گفتگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور (یکشنبه شب گذشته) با اینکه خیلی از این مصاحبه دلخور شده بودم بدلیل مقارنت با سالگرد اغتشاشات ?? خرداد  و هجم وسیع تبلیغات منفی رسانه های بیگانه و اینکه منم به وبلاگ های حامی فتنه کمکی نکرده باشم فقط عکس العمل ها ی  روز نامه ها و سایت ها  و  وبلاگ ها رو مطالعه کردم واین نقد رو الان با قلمی و شاید بهتر باشه بگم صفحه کلیدی لرزان و دلسوخته می نویسم:

متاسفانه در چند مصاحبه اخیر دکتر احمدی نژاد موارد و سخنان بسیاری یافت می شود  که باعث شگفتی و نگرانی دلسوختگان ارزشهای انقلابی واسلامی شد که تذکر های روزنامه هاو سایت ها و وبلاگ های  اصولگرا  رو به دنبال داشت البته متاسفانه سایت خبری رجا نیوز وابستگی کاملش رو  در صورت درست یا نادرست بودن مواضع رییس جمهور به دولت با انعکاس چند مطلب بی ربط به مواضع اخیر ایشان ثابت کرد گویی جایی برای انتقاد از رییس جمهور وجود ندارد و در این سایت رییس جمهورمعصوم فرض شده اند.  چند نکته تامل برانگیز سخنان رییس جمهور  عبارت بودند از:

1-نباید برخورد با  بد حجابی در خیابان و با مردم عادی صورت گیرد و باید کارها اصولی انجام شود و این برخورد ها باعث ضربه خوردن به شخصیت انسانها می شود.

2- ابتدا حجاب باید تبدیل به معروف شود وسپس ما امر به معروف کنیم.

3-  من کاملا با این نوع برخورد با بدحجابی مخالفم وامیدوارم کاری نکنند که من مجبور شوم تذکر جدی در این باره بدهم.

4- در جایی که  تعداد زیادی خانم وارد می شوند  خود به خود مسائل فرهنگی ومعضلات اجتماعی حل می شود و اساسا خیلی وقت ها مشکل را خود آقایان درست می کنند و مساله این است که آقایان باید نگاه خود را کنترل کنندو مشکل بد حجابی بیشتر به آقایان بر می گردد.

متاسفانه این موضع گیری ها نشان از جدایی و یا دوری  آقای احمدی نژاد از برخی مبانی اسلام واحتمالا فاصله گرفتن در مشورت هایشان از علما حوزه است ( مانند عکس العمل در خصوص حضور بانوان در ورزشگاهها و اصرار بر وزارت زنان حتی برای بعد از عزل وزیران جدید) گویا تفکر ایشان بیشترمبتنی بر برداشت خود و دوستانشان از اسلام است نه اجتهاد فقیهان مگر نه اینکه حجاب از ضروریات دین است (و ما باید کار فرهنگی کنیم تا امری معروف شود  و بعد مردم را به آن امر کنیم) پس این سی سال انقلاب اشتباه عمل کرده؟

ما بگذاریم که استکبار و خط دهندگان به شبکه های ماهواره ای صهیونیستی وضع جامعه را به این وضعیت در آورده و بدتر از این... اما ما به بهانه اصولی کار کردن و اجتماعی شدن  و فرهنگی شدن حجاب هیچ برخورد مناسب و برنامه ریزی شده ای برای ظاهر جامعه اسلامی و حضور بانوان در سطح جامعه نداشته باشیم؟

گر چه باید تا آنجایی که در توان و ظرفیت نیروهای مجری طرح  عفاف و حجاب و طرح امنیت اجتماعی هست باید و هزار باید که با ظرافت عمل کرده و موجب عملی ضد فرهنگی نشوند اما این دلیلی می شود برای تعطیلی مبارزه با بدحجابی و تذکرهای حساب شده ومنطقی ؟




نویسنده محمد امین در پنج شنبه 89/4/3 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم